Bestsellers

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Na boku je vypínač, zkuste ho zapnout.

Rozsvítí se při nabíjení kontrolka robota?

Pokud NE, obraťte se na admin@neatsvor.lt, abyste mohli zkontrolovat záruku a provést opravu, a uveďte údaje o své objednávce.

Pokud ANO, zkuste robota nabíjet také pomocí adaptéru bez použití nabíjecí plošiny.

Rozsvítí se kontrolka robota při nakládání bez použití plošiny?

Pokud ANO, zkuste robota nabíjet 6-8 hodin, dokud se plně nenabije.

Pokud NE, kontaktujte nás na adrese. e-mailem, protože robot může potřebovat opravu.

Vyčistěte čtyři díly podle obrázků.

Znovu načtěte robota (pokud vidíte, že se nenabíjí, a vyjměte jej z nakládací plošiny). Vypínač napájení se nachází na pravé straně robota. Vypněte ji.

Po vypnutí vyčkejte 2-3 minuty a poté přístroj znovu zapněte.

Znovu načtěte robota (pokud vidíte, že se nenabíjí, a vyjměte jej z nakládací plošiny). Vypínač napájení se nachází na pravé straně robota. Vypněte ji.

Po vypnutí vyčkejte 2-3 minuty a poté přístroj zapněte.

Zkuste přesunout nabíjecí stanici doprostřed domu. Ujistěte se, že v okolí nejsou žádné překážky ani zrcadla. Robot pak na základě signálu vyhledá nabíjecí stanici.

Je vypínač na boku robota zapnutý?

Pokud ano, vyjměte robota z nabíjecí stanice a dobijte jej.

Pokud je robot v režimu spánku a provozní kontrolka nesvítí, musíte robota nejprve zapnout a poté na dálkovém ovladači stisknout tlačítko “Power/Pause”.

Mapa zobrazená v softwaru musí být pouze vodorovná nebo svislá. Pokud se objeví v jiném úhlu, může to být způsobeno polohou nabíjecího dorazu. Přemístěte jej na nové místo a ponechte volný prostor alespoň 0,5 m po obou stranách a 1,5 m před ním. Můžete také zkusit vypnout mapování a poté se vrátit zpět a vytvořit novou mapu s jiným čištěním.

1. Aktualizujte software na nejnovější verzi.

2. Vypněte robota (pokud se nenabíjí, vyjměte jej z nabíjecí stanice). Vypínač napájení najdete na boku robota.

3. Po vypnutí vyčkejte 2-3 minuty a poté přístroj zapněte.

Pokud výše uvedená opatření problém nevyřeší, zkuste změnit umístění nabíjecí stanice. Umístěte ji doprostřed domu. Ujistěte se, že v okolí domu nejsou žádné překážky nebo zrcadla, aby signál robota dosáhl do celého domu. Robot by měl rozpoznat nové umístění nabíjecí stanice a problém bude vyřešen.

Zkuste vyčistit 3 oblasti zobrazené na obrázku. Ujistěte se, že jsou čisté.

Restartujte robota (pokud se nenabíjí). Vypínač napájení se nachází na pravé straně robota. Po vypnutí počkejte několik minut a poté robota restartujte.

Přední senzory robota několikrát lehce opláchněte a očistěte je.

Nabijte robota (pokud je dostatečně nabitý). Vypínač napájení se nachází na pravé straně robota. Po vypnutí počkejte několik minut a poté robota znovu spusťte.

To znamená, že máte černý nebo tmavý koberec. Nastavte výšku předmětu nad 10 cm, ale níže, než je výška schodů, a robot by se měl začít pohybovat.

Je třeba vědět, že robot se může začít vyhýbat právě vyšším místům, když se vrátí z nakládky. Netrvá dlouho a je velmi vzácná.

1. Nejprve robota restartujte (po vypnutí počkejte 2-3 minuty a poté jej zapněte).

2. Na dálkovém ovladači nejprve aktivujte čištění okrajů a poté inteligentní čištění.

3. Funkci Smart Cleaning můžete aktivovat také v aplikaci v telefonu.

Pravděpodobně plná nádoba na prach. Vyčistěte ji.

Vyměňte nebo vyčistěte filtr.

V hlavním čisticím kartáči mohou uvíznout částečky – vyčistěte jej.

Výškové senzory na spodní straně jednotky mohou být pokryty prachem. Otřete je speciálním hadříkem, abyste je nepoškodili.

Hnací kola mohou být zamotaná vlasy nebo odpadky. Pomocí čisticího nástroje odřízněte a odstraňte vlasy/odpadky zamotané kolem volantů.

Robot se také může pohybovat podivně a nevysávat, pokud jsou jeho kola špinavá, zamotaná zvířecími chlupy nebo prachem. Vhodným čisticím prostředkem odstraňte všechny vlasy, nečistoty a prach zpod kol a čerpadlo by mělo fungovat správně.

Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás.

Robot nemusí správně fungovat na tmavých nebo černých površích.

Je to proto, že výškové senzory mohou rozpoznat černé nebo tmavé povrchy jako změny výšky. Protože jsou tyto senzory velmi citlivé na případné pády, snaží se vyhýbat tmavým povrchům. Vzhledem k tomu, že senzory jsou již na místě, nelze to napravit.

Připomínáme také, abyste neustále čistili výškové senzory, protože se jedná o jeden z hlavních senzorů. Pokud je snímač výšky znečištěný, může to ovlivnit výkon čerpadla.

1. Přístroj není dostatečně nabitý nebo je odpojený od nabíjecího zdroje.

2. Čerpadlo je vadné nebo špatně funguje.

3. Software čerpadla se nakonfiguruje sám;

4. Příslušenství Wi-Fi je vadné.

5. Klíč Wi-Fi se restartuje.

6. Zařízení je příliš daleko od připojení Wi-Fi.

Společná řešení:

1. Plně nabijte zařízení nebo jej znovu připojte k napájení;

2. Znovu spusťte čerpadlo. Pokud aplikace zobrazí, že je třeba čerpadlo aktualizovat, klikněte na tlačítko “aktualizovat”.

3. Počkejte několik minut a poté čerpadlo znovu zapněte.

4. Zkontrolujte síť Wi-Fi a ujistěte se, že je připojení dostatečně kvalitní;

5. Obnovte tovární nastavení čerpadla.

6. Umístěte zařízení blíže k rozbočovači Wi-Fi;

7. Zkontrolujte, zda je verze softwaru aktuální.

Ano. Robotický čistič pracuje bez Wi-Fi a dokáže provádět úklid celého domu, bodový úklid a návrat do nabíjecí stanice stisknutím tlačítka. Díky připojení Wi-Fi můžete využívat chytré funkce, jako je plánované čištění, volba sacího výkonu a další.

Pokud se robot nepřipojí k síti Wi-Fi, vyzkoušejte tato řešení:

  • zkontrolujte, zda používáte správné heslo k síti Wi-Fi;
  • Pokud používáte telefon se systémem Android, dejte aplikaci oprávnění Bluetooth, GPS a polohy;
  • V nastavení aplikace vyberte aktuální oblast;
  • při nastavování připojení Wi-Fi vyberte správného robota;
  • Změňte heslo k síti Wi-Fi na jednodušší – ujistěte se, že neobsahuje speciální znaky, jako jsou otazníky (?) nebo hesla (#). 

DOPRAVA ZDARMA A RYCHLE

Rychlé dodání z místního skladu

airplane
ZÁRUKA 3 ROKY

Poskytujeme až 3 roky záručního servisu

shield
100% BEZPEČNÁ PLATBA

Zajistěte bezpečné platby pomocí SSL

valid
VRAŤTE DO 15 DNŮ

Produkt můžete vrátit do 15 dnů

queue